Originální s úsměvem ručně malované výrobky plné dobré nálady, které jinde nekoupíte.
Reveňka, ruční malování, hand made
Vyhledávání
Kategorie
:) :) :)
Pohodové dny plné barev Vám přeje Reveňka :)
Anketa
Jaké roční období máte nejradši?
jaro
léto
podzim
zima
OBCHŮDEK JE ZAVŘENÝ. DÍKY ZA POCHOPENÍ.
Úvodní stránka > Obchodní podmínky > Reklamační řád

Reklamační řád

Kupující bere na vědomí, že nelze odstoupit od kupní smlouvy na dodávku zboží upraveného podle přání kupujícího - tj. vybírá-li z jednotlivých atributů daného výrobku. Dále pak odstoupit od kupní smlouvy na poskytování služeb, není možné, jestliže s jejím plněním bylo započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění.
Spotřebitel má právo podle Občanského zákoníku odstoupit od smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zboží, nejedná-li se o zboží upravené na přání zákazníka. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování poslat zpět v uvedené lhůtě na adresu prodávajícího (určující je datum odeslání).  

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců, pokud není u výrobku uvedeno jinak.

PŘEBÍRKA ZBOŽÍ:

Po převzetí zboží od České pošty, zkontrolujte prosím nepoškozenost obalu. Pokud bude obal značně poškozen a budete mít podezření na zničení zboží, zásilku nepřebírejte a vraťte ji.

Pokud zásilku převezmete, zkontrolujte obratem její obsah a úplnost Vaší objednávky.

Zjistíte-li po převzetí zboží jeho poškození, sdělte tyto skutečnosti písemně na kontaktní mail prodávajícího bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 3 dnů od převzetí zboží.

Postup při reklamaci :

  1. Informujte nás o reklamaci telefonicky nebo e-mailem.
  2. Zboží zašlete jako doporučený dopis či balík na naši adresu. Zboží zaslané na dobírku nebude převzato. K reklamaci je přebíráno pouze zboží řádně zabalené, aby nedošlo při přepravě k jeho dalšímu poškození.
  3. Do zásilky uveďte důvod reklamace.

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího vzniku.

Nárok na uplatnění záruky může zaniknout, pokud :

  1. Výrobek byl poškozen při přepravě (Zjevné poškození zboží nebo jeho obalu je třeba ihned řešit s dopravcem. Zákazník není povinen takovéto zboží od dopravce převzít a musí o zjištěném poškození neprodleně informovat prodejce).
  2. Výrobek byl poškozen neodbornou instalací nebo zacházením a obsluhou prováděnou v rozporu s uživatelskou příručkou (na webových stránkách).
  3. Výrobek byl používán v podmínkách, které neodpovídaly parametrům a požadavkům uvedeným u výrobku (na webových stránkách).
  4. Výrobek byl poškozen působením živlů.
  5. Výrobek byl poškozen nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci (na webových stránkách).

 

 

Přihlášení
Doporučujeme
Anketa
Dáváte přednost ručně vyráběným výtvorům?
Je pro mě důležité, aby věci, které mě obklopují, měly "duši".
Vybírám podle toho, co se mi líbí, nezajímám se o to, jak to vzniklo.
Věcičky vybírám převážně podle ceny.
Počítadlo
Online: 6
Dnes: 59
Včera: 741
Celkem: 26555
NahoruTisknout
 © 2017 Revenka.cz